Vi letar efter kandidater till tjänsten som Business Development Partner för vår nya avdelning i Sverige. Vi värderar partnerskapssamarbete, så genom att gå med oss kommer du att ha en verklig påverkan på beslut som tas i företagets vidare strategi.
Vem är vi?
KUBO tillhandahåller bemanningslösningar skräddarsydda efter specifika kundbehov. Grundat år 2014 har KUBO sitt huvudkontor i Polen (Toruń) och samlar nästan 150 fantastiska anställda. Företaget har även kontor på strategiska platser, inklusive Gdańsk i Polen och Göteborg i Sverige, positionerade för att betjäna kunder som lokal leverantör för Norden.
Med nästan 10 års erfarenhet erbjuder KUBO omfattande rekryteringstjänster och tillhandahåller kompletta skräddarsydda IT-team eller enskilda fristående entreprenörer som kompletterar dina befintliga team.
Företagets tjänster täcker hela spektrumet av mjukvaruutvecklingsprocessen och tillhandahåller kunniga proffs i både högnivå- och lågnivåprojekt över olika plattformar. KUBO har under åren byggt givande samarbeten med ansedda globala företag inom flygbranschen, bankväsendet, industriell automation, finansteknik, olja och gas samt andra områden.
Vilken riktning vi väljer i framtiden – det beror på Dig!
Vad vi förväntar oss:
- Några års erfarenhet av att sälja outsourcingtjänster på den svenska marknaden (t.ex. som Kontoansvarig, Affärsutvecklingschef eller liknande)
- Modersmål svenska och flytande engelska
- Utmärkt förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder
- Ett bevisat track record av att skaffa företagskunder
- Effektiv tidsstyrning, planering och prioritering
- Du kommer att passa perfekt in i vårt team om du är en kommunikativ person som visar initiativ och vilja att utvecklas
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Nära samarbete med kunder för att förstå rekryteringsbehov och söka efter möjligheter att utveckla samarbete baserat på konsultuthyrning och rekryteringstjänster
- Leverera helhetsprojekt för outsourcing, genomföra online- och fysiska möten, förbereda offerter, använda CRM dagligen
- Forskning kring marknadsmöjligheter och identifiera lösningar med störst potential
- Upprätta avtal med kunder och förhandla om deras villkor
- Kontinuerligt samarbete med olika avdelningar inom företaget för att förbereda och genomföra försäljnings-, ekonomiska och marknadsföringsstrategier
Detaljer:
- Göteborg (Odinsgatan)
- Hybrid / distans
- Lön beror på erfarenhet + bonus
- Samarbetsform beror på dina behov
- Flexibla arbetstider
- Personlig och egen varumärkesutveckling i form av språkkurser, resor till professionella evenemang
- Kultur av ömsesidig respekt, stöd och öppenhet
Start: Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande
Kontakt: Ansökan eller frågor kan skickas till Ina Trendel på mejladress: it@kubo.net.pl
Känner du att du matchar rollen och blir nyfiken på att veta mer om oss och vad vi erbjuder dig? Skicka då in din ansökan, och vänta inte! Vi ser fram emot att höra av dig!
Jobbtyp: Heltid
Språk:
- Svenska (Obligatoriskt)
- Engelska (Obligatoriskt)
Arbetsort: Distans
.$ads={1}